Logótervezés
Nem is gondolnád, mennyire fontos a logó. Egy könnyen felismerhető, jól beazonosítható logó kiemeli az orvost és rendelőjét a többi közül.
Hogyan is készül egy logó nálam? Először is átbeszéljük, hogy van-e már valamilyen elképzelésed stílusról, formáról. Ha még nincs, semmi gond, segítek a szakterületedhez, személyiségedhez leginkább passzoló stílust megtalálni. Ezután néhány fontos kérdésem megválaszolásával közelebb viszel ahhoz, hogy felvázoljak három lehetséges logó mintát. Ezekből kiválasztod, amelyik a legjobban tetszik, és azt véglegesre elkészítem.
(A webdesign tanfolyam során készített logóimból láthatsz itt néhányat.)
Arculattervezés
Ha már megvan a logó, fontos, hogy legyen egy egységes arculat is. Sokkal meggyőzőbben hat, ha a logó megtalálható a névjegykártyán, bélyegzőn, ambulánslapon, írásos anyagokon, köpenyen, a kéztörlőn, egyszóval mindenhol.
Megnézzük, mi mindenre lesz szükséged, milyen felületekre kerül a logó. Felvázolom, hogyan is nézne ki, majd a a leginkább kedveltet megtervezem, összehangolom.
(A webdesign tanfolyamon készült munkáimból láthatsz néhányat.)
Webdesign
Kész a logó, megvan az arculat, jöhet a weboldalkészítés. Fontos, hogy jól nézzen ki az oldalad, tükrözze a magas szakmai színvonalad, de ugyanolyan fontos, hogy hatékony is legyen. Érje el a célját, bármi legyen is az, ne csak öncélúan szép legyen. Mindezek meggyőzik a leendő pácienst, hogy téged válasszon.
A weboldalkészítés már egy nagyobb feladat, hosszabb ideig tart, mire minden elképzelés megvalósul. De nagyon izgalmas, ahogy az ötletből idővel valóság lesz.
Először a weboldal két-három látványtervét készítem el előzetes egyeztetések után, majd a kiválasztottat felépítem.
(Munkáimból láthatsz néhányat.)
Marketing
Kész a weboldal, de nem lehet csak úgy útjára engedni, és várni az eredményeket. Minden folyamatot pontosan meg kell tervezni, és lehetőleg automatizálni, hogy neked valóban csak a betegek gyógyításával kelljen foglalkoznod.
Egy magánrendelő sikeres működéséhez ma már nem elég csak az orvos jó hírneve, fontos, hogy el is jusson a páciensekhez. Ezt teszi lehetővé egy jól felépített és megvalósított marketing stratégia (elsősorban online marketing). Ennek csak egy része a hatékony weboldal, ma már nélkülözhetetlen a közösségi médiában való jelenlét is, ahogy az e-mailes informálás is. Egy weboldalnak akkor van értelme, ha eléri a kitűzött célját. Orvosi rendelő esetén mi lehet ez a cél (konverzió)? A weboldalra érkező telefonáljon, iratkozzon fel, kérjen időpontot/árajánlatot, vásároljon stb. Segítek meghatározni a célodat!
A közösségi médiában való megjelenés szakterületenként eltérő lehet. Nem mindegyik felület jó minden szakterületnek, személyiségnek. Segítek kiválasztani, hogy melyik felület való neked.